W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Polityka plików cookies

Polityka plików cookies

Poniższa Polityka Prywatności opisuje kwestie związane z korzystaniem z witryny pupinowroclaw.pl.
Rozdział „Pliki cookies" dotyczy wszystkich korzystających z witryny pupinowroclaw.pl, a rozdział „Dane Osobowe" dotyczy wyłącznie osób, które zapisały się na świadczenie im usługi newsletter.

Pliki cookies

PUP Inowrocław stosownie do art. 6 pkt 2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2017 r. poz. 1219), informuje, iż w celu podnoszenia jakości Usług i badania preferencji Usługobiorców stosuje pliki „cookie".
 

  1. Dla Państwa wygody witryna pupinowroclaw.pl, używa plików cookies i podobnych technologii m.in. po to, by dostosować serwis do potrzeb użytkowników i w celach statystycznych. Pliki cookies to niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez serwis internetowy, który odwiedza internauta, do urządzenia internauty.
  2. Cookies używają też serwisy, do których się odwołujemy pokazując np. multimedia.
    W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Brak zmiany tych ustawień oznacza akceptację dla stosowanych tu cookies.
  3. Witryna pupinowroclaw.pl stosuje cookies wydajnościowe, czyli służące do zbierania informacji o sposobie korzystania ze strony, by lepiej działała, oraz funkcjonalne, czyli pozwalające „pamiętać" o ustawieniach użytkownika (np. rozmiar czcionki, kontrast).
  4. Witryna pupinowroclaw.pl wykorzystuje poniższe pliki cookies:
    • _utma – plik zapisywany na dysku komputera podczas pierwszych odwiedzin danej witryny. Plik zawiera unikalny numer identyfikacyjny, za pomocą którego narzędzie analityczne potrafi określić unikalnego i nowego użytkownika,
    • _utmb – plik cookie _utmb jest odpowiedzialny za przechowywanie informacji na temat danej wizyty,
    • _utmc – plik cookie współpracujący z _utmb, którego zadaniem jest ustalenie, czy należy rozpocząć śledzenie nowych odwiedzin, czy też zbierane dane powinny zostać zaliczone do istniejących odwiedzin,
    • _utmz – plik cookie zawierający informację na temat źródeł odwiedzin. Dzięki niemu możliwe jest policzenie m.in. odwiedzin z wyszukiwarek,
    • JSESSIONID – plik cookie utrzymujący identyfikator bieżącej sesji pomiędzy serwerem, na którym zainstalowana jest strona, a urządzeniem użytkownika, za pośrednictwem, którego komunikuje się on z serwerem i ze stroną.
  5. Poziom ochrony przed cookies ustawia się w każdej przeglądarce, aż do całkowitego blokowania plików cookies. Zwiększa to poziom bezpieczeństwa i ochrony danych, ale może także uniemożliwiać niektóre funkcje, np. zalogowanie się na konto pocztowe.
  6. Jak zmienia się ustawienia w najbardziej popularnych wyszukiwarkach:
  1. Google Chrome

Należy kliknąć na menu (w prawym górnym rogu), zakładka Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane. W sekcji „Prywatność" trzeba kliknąć przycisk Ustawienia treści. W sekcji „Pliki cookie" można zmienić następujące ustawienia plików cookie:

  • Usuwanie plików cookie,
  • Domyślne blokowanie plików cookie,
  • Domyślne zezwalanie na pliki cookie,
  • Domyślne zachowywanie plików cookie i danych stron do zamknięcia przeglądarki
  • Określanie wyjątków dla plików cookie z konkretnych witryn lub domen
  1. Internet Explorer 6.0 i 7.0

Z menu przeglądarki (prawy górny róg): Narzędzia > Opcje Internetowe > Prywatność, przycisk Witryny. Suwakiem ustawiamy poziom, zmianę zatwierdzamy przyciskiem OK.

  1. Mozilla Firefox

Z menu przeglądarki: Narzędzia > Opcje > Prywatność. Uaktywnić pole Program Firefox: „będzie używał ustawień użytkownika". O ciasteczkach (cookies) decyduje zaznaczenie – bądź nie – pozycji Akceptuj ciasteczka.

  1. Opera

Z menu przeglądarki: Narzędzie > Preferencje > Zaawansowane. O ciasteczkach decyduje zaznaczenie – bądź nie – pozycji Ciasteczka.

  1. Safari

W menu rozwijanym Safari trzeba wybrać Preferencje i kliknąć ikonę Bezpieczeństwo.
W tym miejscu wybiera się poziom bezpieczeństwa w obszarze ,,Akceptuj pliki cookie".
 

Dane osobowe

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy  w Inowrocławiu z siedzibą w Inowrocławiu /88-100/, ul. Mątewska 17; dane kontaktowe: adres email: kancelaria@pupinowroclaw.pl.
  2. Inspektor Ochrony Danych Osobowych – dane kontaktowe: adres email: iod@pupinowrocław.pl.
  3. Dyrektor Powiatowego Urzędu  Pracy w Inowrocławiu przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO w celu przesyłania Pani/Panu newslettera.
  4. Dane będą przechowywane w bazie administratora przez czas funkcjonowania newslettera, chyba że wcześniej zrezygnuje Pani/Pan z otrzymywania newslettera, co spowoduje usunięcie danych z bazy.
  5. Będzie mieć Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych oraz do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych – na zasadach określonych w art. 16 – 21 RODO.
  6. W każdej chwili będzie mogła Pani/Pan wycofać zgodę na otrzymywanie newslettera.
  7. Jeżeli uzna Pani/Pan, że Pani/Pana dane są przetwarzane niezgodnie z przepisami prawa, będzie mógł wnieść skargę do organu nadzorczego.
  8. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do zapisu do newslettera.
  9. W każdym przypadku Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Inowrocławiu, jako administrator Pani/Pana danych osobowych odpowiada za ich wykorzystanie w sposób bezpieczny, zgodny z umową oraz obowiązującymi przepisami.

Powiadom znajomego