W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu

ul. Mątewska 17, 88-100 Inowrocław

tel. 52 359 24 00, fax 52 359 24 07

e-mail: kancelaria@pupinowroclaw.pl
www: http://inowroclaw.praca.gov.pl/

NIP 556-11-09-406, REGON 090122138 

bezpłatna infolinia: 800 113 122

Urząd czynny:

Poniedziałek od godziny 7.00 do 15.00
Wtorek od godziny 7.00 do 16.30
Środa od godziny 7.00 do 15.00
Czwartek od godziny 7.00 do 15.00
Piątek od godziny 7.00 do 13.30

Obsługa interesantów od godz. 7.30

W sprawie skarg i wniosków Dyrektor przyjmuje we wtorki w godz. 10:00-14.30

Sposób przyjmowania i załatwiania

XML

Urząd pracy może przyjąć do rozpatrzenia informacje (wnioski, pisma, powiadomienia) drogą elektroniczną, jeżeli zgodnie z przepisami KPA art.63, spełniają następujące warunki:

(z §1)
Podania (żądania, wyjaśnienia, odwołania, zażalenia) mogą być wnoszone przez elektroniczną skrzynkę podawczą organu administracji publicznej utworzoną na podstawie ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. 

 - adres skrzynki podawczej PUP Inowrocław:

https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/opis-uslugi/pismo-ogolne-do-urzedu/pupino

 - wejście kieruje do logowania poprzez:
Profil Zaufany (https://pz.gov.pl/)
e-dowód (https://login.e-dowod.gov.pl/)
Bank Polski (https://www.ipko.pl/)
Inteligo (https://inteligo.pl/

Z tego miejsca zachęcamy do założenia Profilu Zaufanego, gdyż umożliwi korzystanie z innych usług elektronicznych.

(z §2)
Podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych.

§  3a.  Podanie wniesione w formie dokumentu elektronicznego powinno:

1) być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym, lub uwierzytelniane w sposób zapewniający możliwość potwierdzenia pochodzenia i integralności weryfikowanych danych w postaci elektronicznej;

2) zawierać dane w ustalonym formacie, zawartym we wzorze podania określonym w odrębnych przepisach, jeżeli te przepisy nakazują wnoszenie podań według określonego wzoru (np. wzór pisma ogólnego na e-PUAP);

3) zawierać adres elektroniczny wnoszącego podanie.

Wnioski można składać w kancelarii PUP w Inowrocławiu (II piętro, pok. 204) lub przesłać na adres e-mail tut. urzędu kancelaria@pupinowroclaw.pl.

Informacja dotycząca poczty elektronicznej.

Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu nie udziela odpowiedzi na korespondencję otrzymywaną pocztą elektroniczną, która nie spełnia wymogów określonych w art. 63 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U.2020.256 t.j. z dnia 2020.02.18).

Brak artykułów